Say it with music -

#tattoo

! ! ! Ursäkta nakenchock ! ! ! Här är min senaste tatuering (det är svårt att fota med självutlösare som sagt). Den är en liten hyllning till mina underbara föräldrar för det är 2a versen ur the rose som dom hade på sitt bröllop. Själv tycker jag att den låten är underbart fin och jag själv är supernöjd över den (mamma blev galet förtjust ock t o m  lite rörd tror jag). Reaktioner jag har fått är att den är stor och ja, den är ganska stor men den kunde inte bli bättre gjord om den hade varit mindre och jag bryr mig inte om andra tycker att den blev ful eller för stor:) Nu på fredag ska jag fara och fylla i den.
 
Har även fått lite frågor om den så jag svarar på det här:
* Ja det gjorde ont, ungefär lika ont som det bak i nacken men inte så ont så att det inte går att härda.
* Den kostade 1900kr
* Den tog tre timmar att göra 
* Jag gjorde den på samma ställe som förra gången hos en tjej som heter Isabell och hon håller till på WD tattoo

Comments
Postat av: Elin

så fin, gillar texten!

2013-02-20 @ 22:25:56
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Postat av: Emanuel Nilhzon

Jävlar vilken kropp!

Postat av: Eriiza

"The Rose" är en grymt bra låt, tyvärr underskattad bland den yngre generationen! ;)

Svar: det är den!
Lowa

2013-05-15 @ 11:31:41
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0