Say it with music -

Måndag

Jag har verkligen inga andra bilder att lägga upp på denna blogg just nu. Bilderna är i alla fall från weheartit. Har inte bloggat i helgen och det har varit jätteskönt. Fredag jobbade jag kväll, sedan umgicks jag med Paulina, Alice och Elin. I lördags så jobbade jag hela dagen och på kvällen for jag till Jonna där det var massor med folk. Vi fick inte plats alla i soffan när vi skulle se film. Kändes lite som på äldre dar! Jättemysigt. Igår hjälpte jag mamma och pappa med att klippa ner buskar och städa på gården. Till middag blev det pizza hemma hos mormor och morfar. Jag har även tränat en hel del. Så att inte blogga har varit skönt!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0