Say it with music -

Dagen

Idag har jag hunnit med mycket. Åkte in med kvart i 9 bussen och hade möte kl 10 med min arbetschoatch. Efter det var jag tvunget att gå på ett möte på af för jag hade inte gjort en uppföljelse i August... Fick ny information för jag fick inte den när jag skrev in mig? Det var i alla fall bra grejer att veta + vi kollade lite jobb osv.

Sedan mötte jag upp Jonna för att äta lunch med henne och vi åt god buffé på Kriti. Det var verkligen jättetrevligt med lite catch up!

Vid halv 2 kom Jens ner på stan och vi gick på Friskis och gjorde ett skönt rygg och magpass! Sedan for vi hem till mig och åt middag, nu blir det att se arrow.


Comments
Postat av: Fanny Olsson

Den aktiveras ju inte sådär jätte ofta men www.etttonmuskler.blogg.se heter den iaf :$

Svar: okej;)
Lowa

2013-09-04 @ 18:54:55

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0