Say it with music -

Helgen som varit


Bästa söndagsmiddagen, hemmagjord pizza!

Den här helgen har varit riktigt rolig! Jag har jobbat massor och umgåtts med vänner. I fredags så blev det först myskväll med Jennifer och Johanna. Vi såg idol och åt gott. Lite senare fixade vi till oss och drog på en fest. Dock var vi nyktra men det var roligt den stund vi var där ändå!

Igår så åt jag middag med mamma och hennes vänner sen gick jag hem till nikolina där även Johanna och Lisa var och vi hade en sån rolig kväll! 

Idag har jag bara tagit det lugnt, gått en promenad och ikväll ska jag på spinning i vanlig ordning.

Jag vill bara säga hur lycklig lottad jag är som har så bra och fina vänner. Ni betyder hela världen för mig och ni får mig att må så bra!❤️

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0