Say it with music -

Tiden flyger iväg!

Jag idag, men morgonfrilla!
 
Hejsan! Provet idag gick oväntat bra för att knappt ha öppnat boken. Men ett godkänt kan jag nog skrapa ihop i alla fall. Tisdagar = en av de dagar då håltimmen är sjukt lång, så jag och några tjejer i klassen satt ute och solade. Var nära på att gå och köpa glass men latsidan slog till. Men skönt var det!
 
Planeringarna kring studentveckan är klar, lärarmiddagen är under kontroll, sista provet görs imorgon, kurser är klara och lektioner ställs in. Nu känns det verkligen som att skolan slutar snart! Jag är så sjukt taggad på nästa vecka, det ska bli galet kul! Allt som vi ska göra med klassen!
 
Nu ska jag ta mig tid till att skriva klart mitt tal och skicka ett PM till min lärare. Imorgon börjar jag inte förrän två! Då kommer Paulina hit en stund på förmiddagen och vi ska sola ♥

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0