Say it with music -

Livsglädje

Idag är det två veckor kvar av skola sedan är det studentveckan och examen. Jag kan knappt fatta det själv. Mina 12 år av skolgång är snart över. Det är obegripligt. Det känns som att det var igår jag skulle gå till min allra första skoldag. Livet är kort och de sista dagarna fram till studenten ska jag verkligen njuta av skolan och mina bästa klasskamraters sällskap. Jag vet att jag kommer att sakna skolan så oerhört mycket, hur galet det än låter i dagens läge.


Comments
Postat av: paulina

Jag håller verkligen med dig. Man kommer sakna skolan även fast man inte riktigt kan tro det! Känns drygt att börja jobba... :( man är nog inte riktigt redo.. :)

Svar: <3
Lowa

2013-05-14 @ 21:14:14
URL: http://pakis.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0