Say it with music -

Äntligen hemma!

Vilken jävulsk vecka detta har varit. Tidiga morgnar, sena kvällar, lite vila, , mycket resande, god mat, trevligt sällskap, roliga aktiviteter och massor av shopping. Detta har varit en av de längsta veckorna i mitt livs historia men jag har haft så kul, upplevt och lärt mig så mycket. Jag öskar att jag hade haft min kamera med mig så jag kunde ha fotat finare bilder på Stockholm stad och bl.a. Inne på riksdagen där vi vistades ena dagen. Men det får duga med mobil bilder än så länge, det finns säkert någon i klassen som fotat finare bilder.

Men nu mina vänner, ska jag sova för imorgon är det tillbaka till verkligheten och upp före fan. Dock även om jag snittat 5 timmars sömn/natt denna vecka så kommer jag nog att känns mig fullt utvilad imorgon ändå. Godnatt på er och så ska jag berätta mer om vad jag har gjort under denna fina vecka i ett annat inlägg!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0