Say it with music -

Godmorgon lördag och ny bloggis

God morgon! Hoppas att ni har sovit gott? Det har jag och känner mig peppad inför dagen och kvällen. Men tänkte berätta att jag startat en tränings/motivationsblogg tyipsh. Mest för min egen del för att jag ska bli taggad på att träna. Tänkte att en blogg och att blogga om det kan locka fram motivationen ännu mer:) Nu har jag inte gjort så många inlägg för jag gjorde den här igårkväll... Men jag hoppas att det finns dom som kommer att läsa den och tycker att en är inspirerande. Jag ska försöka att blogga så mycket som möjligt där och som vanligt här. Känner att det här kommer att bli kul :D Kolla in den här: http://whatmotivatesyoumost.blogg.se

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0