Say it with music -

And you told me to turn around and walk away.

Rolig kväll för en sån rolig person som jag är..! Jag har pluggat nk och sett en film och nu ligger jag i sängen och redo för att sova, för jag är helt slut. Jag känner mig nockad! Som sagt det har varit en jobbig vecka och i natt fick jag inte många timmars sömn. Därför ska jag sova nu. Ska ändå upp tidigt imorgon för att skriva klart en uppsatts. Åh vilket roligt liv jag har och vilken rolig person jag är! Folk kommer tillslut tro att jag har sociala fobier eller något för jag hinner fan nästan aldrig umgås med någon. Men det kanske är såhär det typiska livet för en sistaårselev ser ut på slutspurten. Osocial...

Bjuder i alla fall på en fin bild som jag fotande med mobilen förra veckan då jag och Jens var på en promenad på sjön. Älskar burträsk. Det är så fint❤


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0