Say it with music -

Måndag 22/7

| löparbyxor 50:- Stadium | sportbh 149;- H&M | shorts 149:- H&M | tröja 149:- H&M | ansiktstvätt 69:- H&M |
 
Hej! Igår slutade jag jobba kl 4 sedan for jag hem och duschade och sen tog jag bussen till stan för att va med Jens. Som jag saknat honom. Vi båda jobbar mycket och det är inte jättelätt att se varandra ofta när vi bor så långt ifrån varandra. Men äntligen fick vi en kväll tillsammans i alla fall! ♥
 
Idag innan jag skulle hem gick jag på stan och kollade på rean. Hittade inte något intressant. Har kollat på bikinis, strandkläder mm men hittade ingenting... Dok hittade jag massa roliga träningskläder (ej rea, såklart...). Ett par jättesköna shorts, kommer nog att ha dom när jag inte tränar också! En "överdragströja" (typ en yogatröja?), sporttop och ett par blå löpartights. Löpartightsen var faktiskt på rea, kostade bara 50 kr! För bättre bilder får ni kolla in min träningsblogg ;)

Ikväll ska jag göra gott kvällsfika sedan spela sims. Imorgon börjar jag 10 och slutar 20.15. Döda mig!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0