Say it with music -

Vanlig tisdag!

Fettisdag, snarare ganska vanlig tisdag för min del. Alla dessa små "högtider" eller vad man nu kan kalla det är sjukt överskattat. Man får plättar i skolan och man ska äta en semla som jag för övrigt inte tycker om för jag hatar mandelmassa. Hemmagjorda kan jag faktiskt äta dock men vem fan ids baka för en dag som inte ens är värd? Julafton är en högtid. Midsommar är en högtid. Fettisdag är ingen högtid. Ät semlor och sånt men kalla inte denna dag för "högtid" pga en torrbulle med grädde och äcklig mandelmassa i.
Skriver ett aggressivt inlägg för att jag har ont i magen av dagens lunch (fortfarande).

Godnatt och tack för mig!


Comments
Postat av: Fanny Olsson

BAM! Håller med dig, semlor och plättar suger!

2013-02-14 @ 00:03:25

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0