Say it with music -

Övertid, samhällsplugg och balsnack

Här är en gammal ful bild på mig från i fjol.
 
Det blev som lite dålig uptade här på bloggisen igår och desvärre ännu sämre idag. Men jag har ju ändå en så ointressant blogg så vad spelar det för roll:))
 
I alla fall blev det ännu en "övertidsdag" idag. Det kommer att bli många sådana nu några veckor framöver för att vi jobbar stenhårt med vårat projektarbete. Så i och med det så kommer jag att komma hem betydligt mycket senare vissa kvällar och då måste jag förmodligen plugga men jag ska försöka att hålla kvar liv här ändå.

Så, idag har jag varit i skolan till ca halv 6, när jag kom hem blev det middag och plugg. Och just ja, min balklänning kom idag (jag vet att jag är tidigt ute) och den var finare än vad jag hade trott. Dock lite tight så jag kanske måste droppa en aning i vikt. Bara tatuerningen läkt ska jag börja träna igen! Den är ändå lite speciell och jag gillar den riktigt mycket. Åh, längtar! Har även pratat med jonna om en eventuellt hårförlängning, då med clips.
 
Men nu ska jag försöka styra tankarna åt andra håll än balen och studenten och plugga samhälls istället. Ha det!

Comments
Postat av: Sara

Åh gud vad glad jag blir!! Tack så jättemycket fina Lowa!!

2013-02-06 @ 20:44:59
URL: http://trillingar.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0