Say it with music -

Alla hjärtans dag om en vecka

Om precis en vecka är det alla hjärtans dag och jag personligen tycker inte att det är en sån speciellt dag. Den är större i bloggvärlden än i verkliga livet. Men klart ska det vara en av de mysigare dagarna på året och den ska "firas" med massa pussar, kramar och exkra mycket kärlek. Jag personligen tycker det är mysigast med att vara hemma, äta något gott, se kanske på en bra fim (behöver inte vara romantik), kanske ge en liten gåva för att visa uppskattning och bara mysa. Jag hoppas att killen min inte jobbar nästa torsdag, annars får jag "fira" alla hjärtans dag utan han och kanske "fira" med mamma och pappa istället!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0