Say it with music -

Näst sista dagen på 2013

Heeeej! En vecka sedan jag skev ett inlägg. På dessa dagar har jag firat jul med släkt och vänner, jobbat, festat, umgåtts med Jens osv. Men jag har INTE TRÄNAT. Jag har verkligen legat på latsidan och jag känner mig som ett fläskberg, verkligen. Jag är superäcklig just nu och det känns inte kul att fira nyårs när man inte känner sig fin. Det är en afton man vill vara riktigt fin. Men jag har mig själv att skylla.
 
Jag ska publicera nyårslöften/mål och en summering av året med det får bli i början av nästa år. Ikväll hinner jag inte. Jag ska packa och imorgon far jag tidigt till stan för att förbereda inför kvällen. Jag funderar att ha ett eller två månader i ett inlägg, så det blir alltså 12 eller 6 inlägg med summering + mål. NI får inte glömma att jag och Johanna startar en ny blogg strax efter nyårs. Där kommer vi att lägga upp mål med vår träning osv. Det får ni inte missa! :D
 
Har lite mobilbilder från annandagen, får se om någon passar här på bloggen eller om alla är för dräggiga. Ska lägga upp lite händelser på de senaste dagarna:)

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0