Say it with music -

Måndagen

Igår på eftermiddagen kom Elsa och Sara från stan för att hälsa på mig och Olivia. Har inte träffat dessa tjejer mycket i sommar och jag blev så glad då vi återförenades igår, bästa tjejerna! Vi lagade tacos till middag och sedan laddade vi upp för säsongstart för idol. Och jag är SÅ lättat över att jag slapp se mig själv på tv haha! För er som inte vet det så sökte jag i sundsvall, gick inte vidare, haha, men ni kan se min audition på TV4 play...
Efter denna dramatiska och spända timme såg vi våran projektkonsert och oj vad jag kommer att sakna att stå på scen, tillsammans med mina klasskamrater:(
Sedan satt vi uppe och pratade en stund och sedan la vi oss och sov. Det var en riktigt mysig kväll, längtar till nästa gång vi ses!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0