Say it with music -

Torsdag 4 April, 2013

Fin vinkel.
 
Idag sov jag länge och sen har jag jobbat på i flera timmar med rapporten. Har inte varit ut nånting idag och det mår jag dåligt av. Måste ut! Får bli en promenad, ska låna mormors stavar och sen ut och vandra.
 
Det positiva med denna dag är att jag har fått sommarjobb, yey. Nämen visste som om att jag skulle få jobba för jag är ju timanställd där. Men jag är ändå glad, nu är i alla fall sommaren räddad! Hösten och resten av framtiden är en annan femma...
 
Hade tänkt fara till kåge ikväll men nu orkar jag verkligen inte. Det blir en myskväll med egentid. Ska måla naglarna, ha ansiktsmask & hårinpackning och bara vara. Därför är det så skönt med lov. Man behöver inte göra saker hela tiden. Ibland är det skönt att pyssla om sig själv också!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0