Say it with music -

fml

Sleeping Beauty...
 
God kväll! Veckan har gått riktigt fort, det är redan fredag imorgon! Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Det är mycket just nu, jag ser inte fram nästa vecka för då måste man plugga på allt helvete man kan tänka sig för veckan efter det är det prov i tame fan allt. Sen att tiden går fort. Jag gillar inte att tiden går fort...
 
Ikväll har jag roat mig med att baka en kaka till nävarnas hus (ett litet extrakneg jag har, får lite pengar för det) och så sitter jag och brottas med projektrapporten. Fick veta idag att man ska inrikta sig på sitt specifika område under arbetets gång osv. Jag jobbade med manus till konserten (bortsett från att medverka i en massa låtar då) och då ska man tydligen enbart skriva om det. Hade jag missuppfattat totalt så nu måste jag göra sjukt mycket ändringar. fml.
 
fml är klockrent på min livssituation just nu. Det har varit fml sedan sportlovet och kommer förmodligen att vara så till studenten. Nä, tror inte det kommer att sluta efter det heller. fml!

Comments
Postat av: Jenny

Jag förstår dig verkligen... Känns som hela mitt liv runnit bort nu under ettan. Alla säger att det blir bättre sen men jag undrar när 'sen' är? Och jag undrar hur 'bättre' känns?

Svar: jag förstod inte det där heller. När jag började ettan fick hela mitt liv en stor förändring. Folk sa till mig att det skulle bli bättre men det blev bara sämre med åren. Nu när jag går ut, vad ska hända då? Blir allt bättre igen eller blir det ännu sämre? Är faktiskt ganska rädd för att ta studenten och för att he mig ut i arbetslivet. Hela livet skrämmer mig ibland och jag går också och undrar när allt ska bli bra och även hur bättre känns.
Lowa

2013-04-11 @ 21:37:01
URL: http://jennuslife.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0