Say it with music -

Bilder på mig

 
13 åring i mina värsta år! Visste varken in eller ut och knappast hur man noppade ögonbrynen.
 
Senare kom jag på att jag ville vara brunhårg och klippa lugg?! Kan tillägga att den där luggjäveln klippte jag själv, som följd av att jag klippte en flintfläck i pannan bara för att visa att jag vågade.
 
Efter allt för mycket färgande och plattande av hår så fick jag klippa det. Dessutom ville jag bli blond igen så jag började ljusa upp det. Lockigt var det i alla fall (har ju egentligen självlockigt hår)! Nu hade jag även käkat en och en annan bulle till kvällsfika. Vilken jävla gris! Långt över 70 vägde jag.
 
Nu var jag blond igen, glada 16 år och skulle gå ut 9an. Jag fattade tydligen fortfarande inte det här med att ögonbryn är snyggt... Men fin hårfärg hade jag i alla fall.
 
I början på gymnasiet såg jag ut så här. Ögonbrynen börjar ta sig och jag håller ganska jämn vikt. Diet: godis 6 dagar i veckan.
 
Sen klippte jag sidecut och färgade askblont. Det är nog den snyggaste färgen jag någonsin har haft i håret. Och långt började det att bli!
 
Jag färgade brunt och klippte kort hår, igen, vilket fick mig att se 10 år yngre ut?! Vad fan tänkte jag med... Jag som hade fått hyffsat långt hår. Men men, alla gör tabbar! Sista bilden är sommaren mellan 1an och 2an. Här vägde jag ca 60 kg. säger bara A-torpslunchen. Allt som behövdes var bara att börja på en ny skola.
 
Förra hösten satte jag in löshår. Jag var nöjd tills det var dax att ta ut skiten. Säger bara never more. Hade flintfläckar och ännu kortare hår...
 
Första bilden är från veckan då jag fyllde 18 i mars (brun tjej... fel av mig att ha på mig vitt. orutinerat) Och andra är från i somras då jag just fått min keps. Vilken läckerbit!...
 
Och så slänger jag in den här igen som är nydligast tagen på mig. Hade jag inte kepsen på mig hade ni sett jag har har färgat ombre. Förra helgen. Jag visa bilder på det senare. Jag är rätt gul  i topparna och svart längt upp på skallen. love it.
 
 
Lite smått en genomblick på hut jag sett ut, typ.

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0