Say it with music -

Idag är det en "sakna-turkiet" dag.

Idag är det en sån dag så jag hade velat vara nere i Alanya med brudarna. Legat på stranden hela dagen, man är solbränd och har smörjt in sig litervis med "efter sol". Käkar middag och sitta och klaga på att det är för varmt och man sitta och vevar allt vad man har med armarna för att få lite svalkande vindar i ansiktet. Tar sig ett glas vin, pratar, skrattar, klagar och väntar på att klockan ska slå "utgång". Jag saknar alla roliga kvällar, alla mornar då man vaknar upp mer bakis än dagen före och man vill bara gå och dö. Jag saknar att ligga och guppa runt på luftmadrassen och bada i det varma havet. Jag saknar hur jäkla bekväma vi var med varandra, hur roligt vi hade. Jag saknar att driva/käfta med "german guy" och jag saknar att åka taxi full och fort som fan. Jag saknar seriöst allt med turkiet resan. Jag kan inte klaga på en enda sekund och jag vill verkligen att jag kommer att få uppleva en resa till med tjejerna. 

Men man kan inte leva i dagdrömmarnas värld hela dagarna... Så vad har jag haft för mig idag? Jo jag har varit ensam hela jävla dagen i kåge. Jag har tränat i 1,5 timme, städat jens rum och gått omkring som en psykiskt skadad person. Hatar att ha lite att göra! Men konstigt när vädret har sugit balle... Hatar slask och regn/snöfall. Fyfan. Men nu ska jag sluta vara arg och återgå till mina dagdrömmar om turkiet! Livet är för underbart ibland....

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0