Say it with music -

24 Oktober, 2012

Två bilder till från turnén. Tog bilderna från Fannys blogg.
 
Än så länge ikväll har jag inte gjort mycket. Legat och rullat tummarna i soffan typ... Följde t o m mammi och pappi och handlade mat för att jag hade inget bättre för mig. Ska typ städa mitt rum och göra det lite mer hemtrevligt. Just nu ser det förjävligt ut. Sen fick jag paket från nelly.com men tröjan jag beställde där ifrån var jätteful. Den satt riktigt dåligt och var inte alls lika skön som den såg ut att vara. Jag blev riktigt besviken faktisk:( Imorgon ska jag skicka tillbaka det och även hämta ut paket från bubbleroom. Hoppas att det blir bättre! Åh, ser verkligen fram emot att få vara ledig morgon! Ska sova ut, ta några promenader och bara må. Men farmförallt plugga. Tror att jag ska göra bort det så fort som möjligt så jag får hela nästa vecka ledigt! :)

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0