Say it with music -

10 Oktober, 2012

Ful bild jag fotade på en Foto A lektion.
 
Hej på er!
Jag har haft en skitjobbig dag, har gått runt med huvudverkt, varigt lite småsur och allmänt less. Men det blev bra direkt jag kom hem igenom dörren. Inga onödiga ljud runt om kring och riktigt mat (fast idag var det rätt så god mat på skolan). Att bara få känna lugnet när man kommer hem är helt underbart! Nu har jag tagit mig igenom både piano och sångläxorna till imorgon så nu kan jag göra något annat ett tag innan det är dags att dra igenom det igen (bästa sättet att lära sig!) Tror att jag ska ut och springa/gå, intervaller kanske, och göra lite styrketräning. Mest rygg, för jag har haft så jävulsk ont i ryggen senaste dagarna:((((

Comments
Postat av: Fanny

Men tror att det kommer fler! :D Skulle typ vara först till kvarn då! :)

2012-10-10 @ 23:38:42
URL: http://fannyol.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0