Say it with music -

Söndag

 
Hej på er!
Nu blev det lite bloggtorka här igen över helgen men jag har som halverst glömt bort att blogga och sen har jag inte riktigt haft tid.
 
I fredags blev jag bjuden på bio av hjärtat och så gick vi ut och käkade, så det blev som en riktig dejt. Sjukt mysigt! Vi såg för övrigt Breaking dawn 2 och den var riktigt bra! Synd bara att det inte kommer att komma fler twilight-filmer nu för jag tycker om dom. Men en annan film som jag taggar upp riktigt mycket till är the hobbit, fyfan vad jag längtar!
 
Igår så kom Olivia hit och vi gjorde hemmagjord glass, såg skärckfilm och pratade till sent in på natten. Så jäkla härligt att bara sitta och babbla av sig om allt och inget och speciellt med en bra vän!
 
Idag vaknade jag och pappa alldeles för sent och har fått småstessa hela dagen. Mamma fyller år och hon har varit i borta hela helgen så vi ville få lite mysstämning i hemmet innan hon kom hem. Men vi lyckades i alla fall! Nu är jag sjukt mätt av romtårta, lussebullar, cupcakes och godis. Ska sätta mig med teorin nån timme nu och sen ska jag se om jag hinner se sista perioden av saik-matchen.

Hoppas ni har en mysig söndag alla och glöm inte bort frågestunden! Jag har nästan glömt den själv. Svarar på frågorna imorogn!
 

Comments
Postat av: Jenny

vad såg ni för skräckfilm?:)

Svar: Vi såg amusement, en gammal goding!:)
Lowa

2012-11-25 @ 16:29:54
URL: http://jennuslife.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0