Say it with music -

Skogen kallar

Jag älskar naturen och naturfärgat. Jag tror att jag dör så snyggt det är! Jag skulle kunna flytta in en hel skog till mitt rum! Men det kommer att bli en aningens omständigt... När vi flyttar så ska jag pimpa mitt nya rum med vita väggar (ska lätt fixa en tapet med träd på som fondvägg, skiter i om det är omodernt!), svarta (eller vita) möbler och alla dessa kuddar (!!!), ljus i mängder av olika färg och doft och pricken över i:et skulle vara en ståtligt älgkrona att ha på väggen. Helst vill jag ju ha en egen lägenget. Den skulle se ut som en mordern jägarstuga, inte nog med att jag vill ha mitt rum så...
Allt ovan är ifrån h&m och Åhléns

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0