Say it with music -

Hemma och sjuk idag

Idag är jag hemma och vilar upp halsen och förhoppningsvis ska febern och huvudvärken försvinna. På morgonen har jag slängt ihop en ny spellista på spotify med en massa bra och mysig julmusik och så har jag städat och tagit fram lite tomtar i mitt rum. Så nu är det mysigt och fint! Som ni ser så är mitt rum inte så "stilrent" men jag älskar mitt rum för det är det är så mysigt och varmt (varma färgrer).

Idag ska jag plugga som bara den! Mitt mål är att skriva klart tre grejer till skolan och göra om några faser. Jag ska ju ändå bara vara hemma och vila, då är det lika bra att göra någt vättigt än att ligga och slöa i soffan. Så får jag jobba i lugn och ro.

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0