Say it with music -

GOOD NIGHT

Ungefär så här har dagens outfit sett ut. Dock hade jag min egna dress på mig som är grå med snöflingor på, fett hår och utan smink. DET hade ni inte velat se kan jag lova! Jag har haft en lugn dag men jag känner mig inte så mycket bättre:( Jag ska i alla fall pallra mig till skolan imorgon för jag har lix körlektion, sen får jag se hur länge jag orkar. Jag ska även jobba imorgon så det kan vara skönt att fara hem och vila en stund. Imorgon kväll vill jag i alla fall göra något, så tjejer då vet ni vad som väntar och jag lovar att jag inte ska smitta ner er!;)

Nu är det dax för mig att börja tänka på refränegn. Godnatt sockertoppar!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0