Say it with music -

FULL RULLE

Jag gillar den här bilden. Vi var glada och det var första kvällen på sommarlovet!
 
Hej mina vänner! Nu är det väl dax med lite nya inlägg på denna bloggjävel?;) De senaste två daganar har jag pluggat, eller skrivit en inlämningsuppgift på cirkus 5 sidor och skönt som var så fick jag skicka in fanskapet igårkväll (och nu blev det här svordomarnas blogg...)! Ikväll ska jag plugga vidare på körkortsteorin och så ska jag unna mig en spelkväll med sims, nörd som jag är!
 
Imorgon är det fredag och helg! Nya tag och nya möjligheter (så att säga...) innan en ny helvetesvecka startar. Nämen det kommer att bli en riktigt lugn helg för mig del, vilket behövs! Imorgon bjuder hjärtat mig på bio♥, på lördag blir det myskväll med ollebollh och på söndag fyller mammsen år så då blir det kalas! Mer uppdatering kommer...! Och glöm för klån inte frågestunden down under!!! ↓  ↓  ↓  ↓

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0