Say it with music -

Dagen

Idag har det hunnits med mycket. Har handlat presenter till mammsen som fyller år snart, köpt upp mitt presentkort på make up store som jag fick förra julen (visar sen), har köpt första julklappen, övningskört i flera timmar, hälsat på farmor och farfar, sett hockey och slagit in paket. Så det blev en heldag i stan!

Imorgon ska jag upp tidigt för att fara på gymmet med pappa och Tim, sen ska jag hjälpa mamma med att typ städa och laga mat för jag är världens snällaste dotter(...). Mamma & pappa ska ha halloweenfest och hon behöver säkert lite hjälp med att få i ordning allt! Själv flyr jag fältet och åker till Kåge på eftermiddagen. Jens ska laga mat och bjuda mig på en mysig och god middag! Ingen folkparken för mig! Fuck fest när man får umgås med sin älskling och när man blir bjuden på mat!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0