Say it with music -

Sommaren kom till sist!


Idag har verkligen sommaren varit i Skellefteå och jag hoppas att den är här för att stanna nu! Jag är så less på att ha jacka och varma kläder... På förmiddagen så kom paulina hit till mig och vi låg och solade innan jag drog iväg till skolan - där det inte hände mycket! Vi repade lite och på den enda lektionen vi hade så solade vi. VÄRT! Kom just hemfrån konsum, har varit där i en timme för lite info om sommarjobbet osv. Ser bra ut! Nu ska jag hoppa in i duschen, packa en väska till imorgon och plugga till morgondagens prov!


Comments
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D!

2012-05-24 @ 19:30:09
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0