Say it with music -

SILVER RINGS


Efter skolan så gick jag på stan med älsklingen. Jag köpte 10 silverringar i olika storlekar och ett par klackar till balen. Eftersom att jesse inte är den längsta (och jag alldeles för lång!) så måste han med så jag inte köper skor som gör mig 100000 meter längre än honom. Vi han in på en affär och sen kom jag ut med ett par. Fort och smidigt! Har inte tänkt lägga ner så mycket krut på skor, klänning, frisyr osv. Jag tycker det är MYCKET snyggare med en enkel stil. Allt blir så tillgjort om allt är för spexat. Men det är en smaksak! Jag kommer då absolut inte alls vara den "fulaste" eller den "tråkigaste" på röda mattan. Kanske mer "stilren" än de flesta...


Comments
Postat av: EMMAS!

ha en bra kväll :D

2012-05-03 @ 21:34:35
URL: http://eemma.se
Postat av: Thea

Håller med! Stilrent är oftast snyggast. Och sedan ska man såklart känna sej bekväm också!



Vem ska fota er förresten? Tycker det var det roligaste med hela balen typ, att bli fotograferad. Haha :)



Sv; nitarna är från hoppyaffären i Skelkefteå :) den vid busstationen di vet?:) annars kan man även beställa från panduro :)

2012-05-04 @ 16:32:12
URL: http://theaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Thea

Hej!

Vet inte om du fick min kommentar igår, hade blivit uppkopplad på något random internet utan att jag märkt det och sedan blev det error...så vet inte om den kom fram..



Nitarna är iaf från hobbyaffären i stan men finns även att beställa från panduro :) minns inte vad jag skrev mer men nu har du iaf fått svar på din fråga :)



Kram

2012-05-05 @ 20:31:18
URL: http://theaholmqvist.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0