Say it with music -

Fyra bilder


Fyra bilder från idag. Det var/är verkligen inte lika kallt som det ser ut att vara på tredje bilden (bara mina classmates som är rädda för solen, hehe!) Själv har jag då legat med brallorna upprullade och enbart i bh upptill. Det har varit riktigt varmt idag och turen vi hade då att typ nästan alla lektioner var inställa. Så vi har legat ute nästan hela dagen! Hoppas att detta väder håller i sig ett bra tag nu, är så förbannat less på att anväda vinterjackan fortfarande (jag skojar inte, jag anväder den fortfarande, fast inte idag. Men så kallt tycker jag att det fortfarande är?)!


Comments
Postat av: Sofia

Nu anordnar vi sommarens fetaste bloggfest i Göteborg och Stockholm! Info och länkar finns i senaste inlägget :D

2012-05-08 @ 16:58:14
URL: http://byfia.com

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0