Say it with music -

Mycket att säga, men lite tid.

Hej bloggisar!

Jag har lite klurigt med tid nu och förmodligen några dagar framöver (bloggar från mobilen atm). Men ska försöka uppdatera så mycket jag kan! Även om det blir sketna inlägg från mobilen...

Idag har det varit en riktigt trevlig dag. Två lektioner, mjukglass vid älven i vårsolen och så har jag bokat en tatuering. Ja, jag är ett bad as och tänker märka mig för livet.

För stunden så inväntar jag att en av alla mina bakverk ska bli klara. Våran klass ska sälja fika imorgon på 3ornas projektkonsert och så har jag och några tjejer "företag-för-en-dag" på fredag!

Och som sista stycke ska jag skiva att jag fick hem mitt lina från Kan Dee idag!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0