Say it with music -

I'll stop breathing if i don't have u anymore


En bättre blick på dagens kläder. Enkelt. Faktiskt så är det väldigt svårt att få till bra bilder. Ni ser ju bara hur dåliga dessa blev!... Sen så är det riktigt pinsamt att stå och ta kort på sig själv för att sedan lägga upp här. Sen så skulle jag verklöigen ha haft en bättre kamera! Nu fotar jag med en liten rutten canon ixus 8015. Absolut inget att hänga i julgran, sen så har jag haft den sedan jag var 15 år! Får jag mig ett bra betalt sommarjobb ska jag köpa mig en ny! Tror att jag ska köpa en nikon då!

Men har ni haft en bra dag? Här har det varit pissväder och så har skulan inte varit det mest partyfyllda stället idag. Måndag, många är småsjuka och grymt less på allt. Dessa små depressiva tankar drabbar inte bara mig kan jag konstatera. Som dagens humör bestämmerska jag ta och rensa lite tankar efter middagen. Jag längtar efter ett hårt träningspass! Jag har varit alldeles för lat de senatse dagarna (veckorna, hehe) så jag börjar med en springrunda och sen ska jag köra styrka. Sen så är det även hockey ikväll. Ska försöka låta bli "hockeysnackset" och heja på SAIK utan socker!


Comments
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

älskar svartvitt :D

2012-03-26 @ 17:58:51
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Ah det var såå gott hihi! :D





Ha en fortsatt bra kväll, kram! :)

2012-03-26 @ 19:32:54
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0