Say it with music -

I am down on my knees but I'm too proud to say please.


Stressveckan är igång. Men jag får faktiskt skylla mig själv eftersom att jag slappade hela lovet (vilket jag egentligen inte ångrar!). Idag har jag varit på min första teorilektion, bra! Imorgon ska jag:

♦ Fixa min användare på trafikskolan (den funkar inte)
♦ Boka in lite körlektioner + risk1
♦ Hämta ut passet
♦ Ringa om sommarjobb
♦ Gå förbi min praoplatsför att träffa handledare och få veta arbetstider
♦ Plugga inför matte- och små företagandeprovet som är på fredag

Och detta är bara en bråkdel av allt som jag ska göra denna vecka! Gaah, hoppas att jag inte går i väggen innan påsklovet kommer...


Comments
Postat av: Lee&I

hej! Jag är en musiktorsk som skriver, sjunger, spelar och lyssnar på en himla massa. titta gärna in hos mig och lyssna på min senaste cover!

:)



Peace

Lee&I

2012-03-14 @ 12:51:23
URL: http://leeandi.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0