Say it with music -

22/3 - sämst uppdatering

God kväll på er kära läsare! Bra uppdatering på denna blogg idag (not), men jag har haft tankarna i andra banor. Sen så har jag inte så mycket att skiva om för att det har inte hänt ett piss sedan igår kväll, förutom praktiken. Men där vet ni ju redan vad jag håller på med!

Jobbade lite senare än vanligt idag. Kom hem och förberedde middagen och efter käket så tog jag och mamma en skön prommis. Annars så har det inte hänt så mycket mer idag! Jag hade tänkt leta upp lite frågor inför idrottsprovet nästa vecka. Men som jag alltid säger: jag gör det sen...

Myser med lite doftljus såhär på kvällskvisten. Riktigt skönt efter en hård dag med slit och släng!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0