Say it with music -

Uppdatering om midsommar

3 bilder från midsommar. Fler och roligare kommer.
 
Hej på er! Igår kunde jag inte blogga för att jag var på jobbet från 12 till stängning, var hemma 20 över 8. Igår var nog de västa dagen i mitt liv. Bakis nå så in åt helvete och jobb på det. Tur att jag fick sova ut och började inte allt för tidigt. Men nog skulle jag behövt fler timmars vila än vad jag fick. Men det gick bra till slut, jag överlevde!
 
Midsommarafton var en riktigt trevlig dag/kväll! På dagen så samlades vi en massa familjer och spelade fotboll + åt sillunch (jag m.fl åt hamburgare). På kvällen grillade jag och jens här hemma, åt en jättegod efterrätt oh sedan begav vi oss till Frida för förfest. Resten av kvällen spenderades uppe i kvarnberget. Det var myggit och lite småkallt men vädret var gudomligt så jag ska verkligen inte klaga! Dock kunde vi ha gjort något mer än att bara festa... Typ några typiska lekar som man alltid gör på midsommar? Det får bli nästa år!
 
Idag är det halvdåligt väder, så jag ska plugga teori och kanske få någon form av träning gjord. Har åkt på en förkylning, ingen... Det är typiskt att varje gång jag börjar om med träning så ska jag bli sjuk... Det får nog bli styreträning enbart idag! Men nu ska jag kila, bye!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0