Say it with music -

Träna träna träna


God kväll!
Denna dag har inte varit på topp, eller snarare hela veckan har varit dålig. Jag har varit på riktigt dåligt humör i princip hela veckan och nu kom jag mig ut på en skitskön träningsrunda och helt plötsligt släppte allt och jag vart genast på bättre humör! De som har fått lida mest av mitt pissiga humör är såklart mamma, pappa och Jens... Ber om ursäkt för det! Imorgon ska jag oxå träna så jag blir på ännu bättre humör! Jag har som sagt inte tränat på ganska länge (två veckor...). Dels för att jag blev förkyld just när jag kommit igång jättebra med träningen, sen blev jag enbart lat... Men nu ska det bli andra bullar! Och idag var det perfekt träningsväder ändå. Mulet, lagomt kallt och lite dugg. Man får mycket mer ork och man blir piggare när det är lite dåligt väder, tycker jag!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0