Say it with music -

13 Juni, 2012

Ännu ett bildlöst pisstråkigt inlägg. Varför sätter jag mig ens ner och skriver? I alla fall, jag är uppe med tuppen och börjar jobba om en halvtimme. sov knappt 5 timmar i natt + att jag jobbade 10 timmar igår. En ledig dag imorgon kommer att sitta mer än fint för jag kommer att klassas som död innan denna dag är över.

Igår kväll kom jag hem typ 20 över 8. Halv 9 var hade jag käkat middag och var påväg hem till frida för att kolla in balbilderna och en brännbollsmatch som varade i mindre än en kvart. Men det var trevligt ändå! Jag behövde ju som sakt hem och sova (vilket jag inte kunde göra men)...

Jag hoppas att ni alla får en trevlig och vilosam  dag i sköna solen!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0