Say it with music -

Kvällen

Ikväll är det en sån där kväll som jag ligger hemma ensam och tycker synd om mig själv. Jag har krupit ner i mamma och pappa säng, bäddat ner mig med min mysiga filt, laddat upp med alldeles för mycket gott och en grymt bra film. Kvällen blev inte bättre av att Jens ringde för då började jag gråta direkt han la på... Jag saknar han, så mycket! Jag funkar snart inte längre... Hoppas att alla har en mycket trevlig kväll, tror att vilken kväll som helst klår min med hästlängder. Take care!


Comments
Postat av: snapbacks wholesale

Enjoyed looking through this, very good stuff, appreciate it. "We swallow greedily any lie that flatters us, but we sip little by little at a truth we find bitter." by Denis Diderot.


Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0