Say it with music -

Catch up

Tre random från igår.
 
Hej på er! Nu är det ett bra tag sedan det hände något på denna blogg. Men jag jobbar och när jag inte jobbar så försöker jag bara må och leva livet. Det är mitt sista sommarlov, och vädret suger piss, så därför ska jag göra allt min makt att föröska att få det här till en så bra sommar som möjligt. Jag umgås mycket med mina vänner och tar igen tid som jag aldrig gav dem  i vintras... Och jag mår så bra just nu, verkligen!
 
I förrgår blev det en spontanare och dagen före det så kom Elsa, Matilda, Rasmus och Felix hit till burträsk och hälsade på mig och Olivia, det var verkligen en kanonkväll! I gårkväll hade jag och några tjejer picknick vilket var hur mysigt som helst! Vi hade hur bra väder som helst. Synd bara att det var så kallt...
 
Just nu sitter jag och lyssnar på Broken Tranquility (Jonas bans) och föröker överväga om jag ska på trästock eller inte. Jag jobbar i helgen som suger b*lle... Få se hur jag gör. Ikväll ska jag förmodligen till Jennifer, om inte det ska jag umgås med mina fina ändå, för jag vägrar sitta hemma själv!
 
Ha en fin kväll alla!♥
 
 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0