Say it with music -

27 Juli, 2012

Jag är så fruktansvärt duktig, speciellt idag. Jag stressar iväg till jobbet och tror att jag är sen, men sen visar det sig att jag är en timme tidig! Det är bara att vända på klacken och fara hem, för inte orkar jag sitta där och rulla tummarna. Men det är sånt som händer. Jag hann äta frulle nu oxå, så det kanske bara var bra? Och så hinner jag packa klart nu så slipper jag stressa efter jobbet då jag har enbart 30 min på mig att fara hem, byta om och fara till bussen. Jag kommer att vara bort ända tills tisdag, så vi får se hur uppdateringen blir. Om den är helt åt helvet så kan jag lova lite bilder till nästa vecka. Sköt om er nu!

Comments
Postat av: Angelina

sv: vad bra att du uppskattade det!! :) det var så lite så :)

2012-07-29 @ 19:18:23
URL: http://leath.blogg.se

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0