Say it with music -

2 Juli, 2012

Idag blev det inget jobb, fick samtalet 07.00 i morse som att jag var ledig. Tack för den! Det var både bra och dåligt. Jag vill ju jobba så mycket som möjligt, men samtidigt är det sommarlov, jag ska inte behöva jobbba ihjäl mig. Lite extra ledighet skadar inte!
 
Jag har i alla fall hunnit med en hel del idag. Jag har tagit en promenad med mamma och moster, bakat cupcakes till mormors café och tjänat pengar, jag har varit på konsum och skrivit på en massa papper ang. lön osv och så hann jag in på banken för att sätta in lite pengar på mitt konto. Nu ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag kanske skulle fortästta att vara duktig och he mig ut på en liten runda? Jag är även lite spänd över ett väntande besked - ska det bli roadtrip imorgon eller inte? Jag hoppas verkligen att det blir av!
haha, sist vi var i happis

Comments
Postat av: Ebba

Tack detsamma :) Du kan gärna kika in igen ^^

2012-07-02 @ 21:22:20
URL: http://ebbagratte.blogg.se
Postat av: Ebba

Tack detsamma :D Kika gärna in igen ^^

2012-07-02 @ 21:23:27
URL: http://ebbagratte.blogg.se
Postat av: Anonym

Hello, I like your blog posts, and I'm new to the Blog World. Any tips, advice or followers would really help. Keep up the great work!
DJ Upcycle


Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0