Say it with music -

Svar på frågor del 1


Har funderat ett tag på att köpa det dära silk serumet från phc! Skulle du kunna skriva vad du tycker om produkten?:D
Svar: Jag tycker att den är jättebra och helt värd den slanten den kostar. Några dorppar och håret blir som silke, hehe! Den är ganska fet, så anpassa efter hårmängd och typ. 90 kr och den är din! Finns på Åhlens och Kicks!

Jag vet att det här är lite sent ute men... Vad/vilka är dina nyårslöften? :)
Svar: Mitt största mål i år är att ta vara mer på mina fina tjejkompisar. Vänner är det viktigaste som man har! Och redan nu har vi börjat smida lite planer ihop inför detta år, det känns riktigt skönt! Sen har jag även lovat mig själv ett sundare jag. För att jag ska orka mer i skolan, kännare mig piggare osv ska jag börja träna. Jag sattsar på en aktiv vecka sön-tors, sen har jag vilodagar fre-lör.

Gör du din bloggdesign själv?
Svar: Ja, det gör jag.

Läste ett av dina tidigare inlägg och du drog upp en punkt om att folk klagar på din kropp osv. 1. Bra att du inte tar åt dig! 2. du är så jävla snygg så jag fattar inte vad folk har att kommentera? Dom är bara avundsjuk över att DU har en kropp av dess like, och att dom inte har det, som nödvändigtvis ska kommentera. Jag är avundsjuk på dig, jag "dyrkar" både dig och din blogg. Keep up the good work!
Svar: Oj men tack så mycket! Jag vet inte riktigt om folk kritiserar mitt utseende, jag får aldrig kommentarer här på bloggen om att jag skulle vara fet ellerful osv. Men jag kan garantera att det finns massor av människor somi tankar eller andra diskutioner kan kommentera det. Tex när man går omkring i skolan. Där är man en levande och omkringvandrande måltavla. På så sett blir det lättare att hantera skiten, för att jag inte hör den. Men skulle något fanskap kommentera mig eller mitt uteseende negativt så skulle jag inte bry mig för 5 öre!

Ser att du fotar med iphone! vad heter du på insta? och är det 4s du har? Jag har en 4 och tänker byta till 4s. Är det någon större skillnad, tycker du, mellan dom två?
Svar: Yes! jag har en 4s (tack mamma och pappa!) och jag heter lowano på instagram. Jag är verkligen ingen höjdare på det här med tekniska saker. Men det är väl en viss skilland mellan en 4 och en 4s. 4s är kvickare. Det sägs att den har bättre kamera, men det är inget jag ser skillnad på (Jens har en 4, vi brukar jämföra). Jag tycker att det skulle vara onödigt att bya från en 4 till en 4s. Dom ser exakt likadana ut, lika tjocka och lika tunga. Det är bara små detaljer som skiljer.


Hur är du som person?
Svar: Lite kort: Jag är väldigt blyg i första intryck. Men annars är jag snäll och rolig, är kanske lite för mycket som en pajas och gillar att spela allan. Har jag käkat för dåligt så får jag rejäla humörsvängningar. Jag blir jättearg!

Hur lång är du?
Svar: 172 sist jag kollade

Vilka är dina 3 favoritfilmer?
Svar: Jag gillar twilight filmerna, hp filmerna, austraila (och en massa fler!)

Har du någon låt som är din favorit när det kommer till att sjunga och spela den?
Svar: Decode av paramore, är väl den låt som jag spelar som mest just nu. Tycker att det är roligt att göra den till olika versoner (genrer, kan bli ganska intressant!). Spelar den då både på piano och gitarr. 
Paramore – Decode - Twilight Soundtrack Version


Vilket är det bästa minnet du någonsin har som du vet att du aldrig kommer att glömma och varför? :)
Svar: Jag är en glömsk person, jag kommer fasen inte ihåg vad jag har gjort i mitt liv. Kommer knapptihåg vad jag gjorde i somras allt mest... Men ett roligt minna var första gången jag skulle till utlandet  med två vänner och våra mammor. Där kommer jag på flygplatsen här uppe, i jeans, långkalsonger och tjocktröja. Det var ju kallt när vi skulle fara! När vi kommer fram (!!!) så dör jag av värmeslag. Kan ni tänka er! Men är man oruttinerad så är man. Detta är ju även något som jag aldrig har gjort om...

Vad tycker du är det bästa med att blogga? :)
Svar: Att få yttra sig (vilket jag inte gör så jätteofta men), skriva av sig och så möta så fina människor över nätet! När man har en mellanstor blogg så har man en massa läsare, som man även hinner hålla kontakt med. det är jätteroligt!


Berätta om ett minne, som är fint, som betyder mycket för dig.
Svar: Under grundskolan, högstadiet. Jag gick 8an och jag var rätt så djupt deprimerad (jag gick så långt att jag skadade mig själv). Tragiskt minne, men nu kommer det fina. Mina fina flickor brydde sig så mycket om detta, försökte hjälpa till och fanns alltid där. Jag såg unte detta under den tiden jag var dålig. Jag ville inte inse nånting under den här tiden. Men idag är jag så tacksam över att de fanns där bakom mig hela tiden och att "skada-sig-säljv" fick ett slut. Dom gjorde en jättefin "insatts", vilket är ett jättefint fint minne för mig idag.

Comments
Postat av: Annie

Fin blogg :D

2012-01-15 @ 20:16:23
URL: http://panniies.blogg.se/
Postat av: Matilda

Så fint det i slutet ! ♥

2012-01-16 @ 22:32:17
Postat av: jeanette

sv: yey du svara på min fråga! :) haha har hört att många gör det misstaget när de reser xD

2012-01-20 @ 06:37:31
URL: http://jagarenfisk.webblogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0