Say it with music -

Bingosidan (Spela bingo)

Bingosidan (spela bingo) är en hemsida där alla de mest populäraste bingosidorna och -hallarna finns.

Mina erfarenheter av att spela bingo är inte stora. Jag har (som säkert många andra) spelat bingolotto någon gång sådär vid jul. Men aldrig över internet. Det kan bero på att de flesta sidor är åldersatta. Sen så finns det egentligen inget intresse av att spela bingo på internet osv över huvud taget.
Jag kan även nämna att jag aldrig vunnit någonting på att spela bingo. Inte vad jag kan minnas i alla fall… Jag var nära att vinna flera gånger dagen före julafton i år. Men att vara nära är inte desamma som att vinna.

Men, varför skall man då spela bingo på nätet? Jo det finns så många varianter och möjligheter med bingo på nätet. Tröttnar du är det bara att stänga ner. Du kan spela bingo vilken tid på dygnet du vill. Chatta med vänner och få nya vänner från hela världen. Dessutom slipper man lämna familjen hemma.


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0