Say it with music -

Back in business


Back in business. Här är några bilder irån helgen som jag redigerat i instagram. Hur har eran helg varit? Min har varit bra! Bortsett från att två bästisar gick utp å krogen i fredags. Jag är så sjukt avundsjuk! Jag vill oxå ut, nu! Men i fredags så vart det hemmakväll hos Jensi. Lördag en tripp till Umeå. Idag, en sväng på stan. Köpte ett nytt armband. Ikväll ska jag internetshoppa och träna. Kanske käka något gott till middag. Inte helt fel för en söndag!

Ska även ta och sätta igång att svara på era frågor. Jag tror att det kommer att bli två, eller tre delar? Jag har fått in över 100 frågor! Helt otroligt, men jättekul! (kommer inte att svara på alla...)


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0