Say it with music -

Drömmer mig bort till varmare tider.


Försöker få mig själv att må bättre genom att kolla egenom gamla sommarbilder. Kanske bara får mig att må sämre, egentligen...

Den senaste tiden har jag inte mått så jättebra. Har haft extrema magsmärtor och ingen vet rintigt vad det är. Pappa tror njursten, men då skulle smärtorna hålla i sig längre. I alla fall - det gör extremt ont i magen och i sidan av ryggen. Det gör så ont att jag gråter och skriker av smärta. Jag som inte ens skulle fälla tårar över att min arm trillade av! Nämen ni fattar... Det gör ONT. Det känns som att magsäcken blir uppstyckad innifrån i/på impuls. Om det inte blir bättre (detta kommer i "attacker") så blir det att söka vård. Jag har varit in på akuten förra våren (tror jag) och fick utskriven medicin för magkatarr, och nu har smärtorna blivit värre - den medicin jag har nu hjälper inte.

Är det någon som är lite mer bekant vid detta/har samma problem får gjärna kommamed  lite tips och knep!


Comments
Postat av: Thea

Min kompis har också haft magkatarr, och fick då veta att hon sedan inte får äta värktabletter (typ ipren) eftersom att detta kan göra att det kommer tillbaka på något sätt. Sedan har jag även hört att magkatarr kan bli värre än det varit förut, och stress är ju en bidragande faktor, så om du varit stressad, fått huvudvärk och sedan tagit ipren, så kan du mycket väl ha utlöst det gamla magkatarren igen, även om det var länge sen :(



Men jag är ju ingen läkare, så jag kan ju inte säga säkert, sök vård om det fortsätter sådär!

2012-02-21 @ 19:56:23
URL: http://theaholmqvist.blogg.se/
Postat av: zandrajonsson ★

sv: Ja då det har jag haft, har du haft de ? :)

2012-02-22 @ 18:40:59
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh sommar½

2012-02-23 @ 12:30:25
URL: http://lilleput.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0