Say it with music -

2012

Har 2012 varit bra?
Både jag och nej! Men det har defenetivt varit ett jättebra år! Vissa grejer har väl varit mindre bra. Hoppas på ett bättre 2013!
 
Höll du några utav dina nyårslöften?
Jag tror inte att jag hade några löften i år. Men kommande år kommer jag att ha flera! Jag vet redan många.
 
Tror du 2013 kommer bli lika bra?
Jadå om inte lite bättre.
 
Har du förlorat någon kompis detta år?
Snarare skaffat nya.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Jag tror att godis och kläder/skor/smycken delar plats. 2013 blir det mindre godis och mer kläder :D
 
Finns det någonting du ångrar med 2012?
Ja massor av saker! Både saker som jag har gjort och saker som jag inte har gjort!
 
Blev du kär i år?
Jag var redan kär♥
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 
Lite grejer jag gjort i år:
♦ Jag fyllde 18, vilket öppnade upp en massa dörrar!
♦ Roadtrip till alko
♦ tattueringen
♦ Turkiet med tjejerna
♦ Varit på krogen och festat
♦ firade 2 år med jens, aldrig haft ett så långt förhållande förut!
♦ Fick vara med om jordens undergång, fast det inte blev av
♦ fått ett jobb
 
 
Dog någon som stod dig nära?
Nej och tack för det!
 
Vilka länder besökte du?
Finland och turkiet
 
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
fler möjligheter, jag ska våga ta förmig mer! Efter studenten vill jag göra något kul och annorlunda.
 
Fick du sparken under 2012?
Nej.
 
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit förkyld typ 3 gånger i år och det är ovanligt för att vara jag! Annars har jag klarat mig.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina vänner, och familjen och jens gör mig alltid glad. Men att vara i turkiet var det roligaste. Jag har aldrig varit så lycklig som jag var då!
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2012?
Alla partylåtar man har lyssnat på, speciellt dom nere i turkiet!
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet inte. Jag tror att det är ganska lika. Nu på hösten/vintern är jag alltid ledsen. Ska fasen flytta till ett ställde där det aldrig är mörkt och kallt!
 
Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mormor med hela tjocka släkten.
 
Favoritprogram på TV?
Halv 8 hos mig, kommer alltid att vara!
 
Bästa boken du läste i år?
Jag läser aldrig böcker.
 
Något du önskade dig och fick?
En ny kamera!
 
Något du önskade dig men inte fick?
i julklapp ville jag ha ett nytt sims3 spel men det fick jag inte haha :P
 
Årets bästa film?
The hobbit, men jag har inte sett den än haha. Men jag VET att det är årets film! 
 
Vad fick dig att må bra?
Mina kompisar
 
Årets mat:
Planksteken jag och jens tillagade i höstas. Tänker på den fortfarande. Fan vad gott!
 
Årets dryck:
Vaten, det enda jag dricker på vardagarna.
 
Årets semester:
TURKIET
 
Årets konsert:
Jag har aldrig varit på en riktigt konsert så stadsfesten får det bli!
 

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0