Say it with music -

Snart är det dax!

Väskan är packad, nu ska jag bara få mig själv i ordning. Naglarna målade jag igår, men ben ska vaxas, hår ska bli inpackat och ansiktet ska få sig en liten mask. Jag tror att jag ska peela kroppen lite, ifall att det inte blir hamam imorgonbitti, men det hoppas jag verkligen på! Kl 7 far vi från burträsk mot flygplatsen. Åh, jag är så sjuuuuuukt taggad!!!
 
Som jag skrev igår så vet jag inte hur uppdateringen här på bloggen kommer att vara,förmodligen helt nedstäng... Men följ mig på instagram, @lowano!

Comments
Postat av: Rinki

Vad härligt! Hoppas att ni får det jättehärligt.

Kram

2012-08-26 @ 23:26:35
URL: http://rhulth.wordpress.com

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0