Say it with music -

NEWS: Adrian Lux släpper remix-album idag

Nu har jag bestämt mig för att leva upp till min bloggs namn och börja blogga om mer musik. Jag får nyhetsmejl varje dag om kommande artister/låtar mm och förut tog jag nytta av det och gjorde inlägg av dom. Nu skapar jag även en ny kategori: NEWS. Där ALLA nyheter kommer att komma upp! Jag ska även försöka att uppdatera min tips-kategori oxå! Jag ska verkligen försöka att förbättra denna blogg nu! Hoppas att ni gillar den idén lika mycket som jag gör! (Denna nyhet är sen, uppdateringen kommer att vara bättre i tid.)
 

Adrian Lux - som just nu befinner sig i slutet av sin USA-turné - följer upp sin hyllade debutplatta från tidigare i år med ett remix-album. Albumet som fått titeln "Some Remixed And Some Extended" släpps internationellt av amerikanska house-giganten Ultra och i Sverige av Svenska Inspelningar den 29 Augusti.

Samma dag dyker TV6 populära web-TV serie "Hearbeats" åter upp i rutan och tittarna får bland annat följa med på Adrian Lux Australien-turné.

"Some Remixed And Some Extended" innehåller såväl helt nya som tidigare utgivna remixer från bl.a Hardwell, Basto, Ken Loi, R3hab och Bauer & Lanford.

Den 17 September spelar Adrian Lux på klubben Ushuaia på Ibiza tillsammans med DJ-duon Nervo från Australien.

 

Source,


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0