Say it with music -

1 vecka kvar!!

Förstå, bara en ynka liten vecka kvar innan vi drar ner till Alanya för en veckas sol, bad, fest och andra roliga aktiviteter! Jag har ju varit en va de som har varit mest nojig över denna resa med precis allt. Mina resekompanjoner har varit rätt så läss på min stressiga attityd och att jag hela tiden ska oroa mig över precis allt, mesta dels över hur det kommer att gå där nere. Och i morse lovade jag mig själv en sak. Att jag ska försöka släppa taget lite. Det är semester och varför ska jag vara så stressad hela tiden? Vi far ju dit bara för en anledning (eller två) att ha kul och slappna av! Jag ska vara den som inte spjälnar emot när det inte riktigt blir som man kanske tänkt sig. Jag ska vara öppen och positiv till alla förslag och bara hänga med så gott som det går! Jag brukar vara rätt så bossig och har en stark vilja, men just nu känner jag att det är inte rätt tillfälle för att vara så. Jag ska respektera att det kommer att finnas 7 röster till som vill höras och jag ska vara den sista som säger något, till en viss del då. Allt detta bara för att underlätta för oss alla att slippa gräl och att få en så bra vecka som möjligt! Och jag tror, om ni tjejer läser detta, att ni kan hålla med mig och att ni tycker att et är en bra grej!
 
Ikväll strider vi mot Burträsk kräft/suring premiär och kör på tacos istället. Jag och några tjejer ska laga mat hemma hos mig, vilket kommer att bli kanon. Synd bara att inte alla kan/vill vara med:( Hörde ett rykte om att ta sog ett glas oxå. Detta kan bli en riktigt bra fredag!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0