Say it with music -

Svar på efterfrågad fråga - Varför jag inte svarar på kommerntarer.


Jag får dagligen kommemtarer om att varför jag inte svarar/publicerar mina kommentarer som jag får.
Största orsaken är att jag sällan har tid/ork att sitta och svara på varenda kommentar som sedans ska publiceras. Det är faktiskt lite jobbigt och tar en del tid! Jag har lovat mig själv att försöka att bli lite bättre. Men som ni ser, så har det tagit mig minst 3 veckor att bara få upp detta "därför-att" inlägg.

Sen så får man en hel del "klago" kommentarer. Tex om jag lägger upp en bild på mig själv, så kan jag få kommentarer om att jag är ful och tjock. Lägger jag upp bilder på kläder jag köpt, på mina vänner eller nästan på vad fan som helst så är det alltid någon/några som ska kommentera negativt. Det är ingen positiv push! Så därför publicerar jag inte kommentarer.

Och, hur intressant tycker ni att det är att sitta och läsa i mina kommentarsfält. Tror inte ens att ni gör det! :)


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0